درباره ما
گروه دست سازه های زیضا با هدف فراهم آوردن بستری مناسب و آسان جهت عرضه و فروش انواع دست سازه های باکیفیت و خاص با انواع متریال و موارد گوناگون مصرفی در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۴ توسط خواهر و برادر کارآفرین؛ زینب ایران نژاد ۱۹ساله دانشجوی مهندسی برق و محمدرضا ایران نژاد ۱۶ساله دانش آموز رشته ریاضی فیزیک، در محله جردن تهران راه اندازی شده است؛ و تاکنون خدمات آموزشی در حوزه تولیدات خانگی و نیز محصولات دست ساز شامل شکلات، جعبه، عروسک، کوکی و بسته بندی آجیل، دست سازه های الکترونیکی، جواهرات دست ساز و چرم دست دوز را تولید و عرضه کرده است و در آینده ای نزدیک لاین عطرسازی و ساخت عینک آفتابی و نیز دست سازه های چوبی، سرامیکی، فلزی، نمدی، پارچه ای و ... را به سبد محصولات زیضا خواهد افزود؛ ان شاءالله.
این استارتاپ به لطف خدا و پشتکار مؤسسین خود، در پنجمین ماه افتتاح توانست اجرای موفق سفارشات بزرگ :
۱- بانک و گروه مالی گردشگری،
۲- شرکت مکو از گروه بزرگ مپنا،
۳- هلدینگ بین المللی SG Group و
۴-صندوق توسعه صادرات فراوردههای نفتی ایران و در اولین سال تأسیس:
- بانک سینا
- مجتمع فولاد غدیر
- کافه ایران مال
- بانک آینده
و نیز مشتریان فردی و غیر سازمانی بسیاری
را در کارنامه خود درج نماید.
استارتاپ زیضا هم اکنون آماده همکاری با کلیه بانکها، شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی بصورت روزانه با تأمین شکلات real با کره کاکائوی اصل، بدون پالم، بدون مواد نگهدارنده و با خواص بیشمار برای سلامتی و ایجاد نشاط و انرژی مضاعف برای کارکنان محترم و تأمین پکهای هدیه شخصی و سازمانی بصورت مناسبتی میباشد.
شایان ذکر است؛ وجه تسمیه عنوان برند *زیضا* برگرفته از اسامی این خواهر و برادر کارآفرین است.
زیضا یک هویت است شامل:
رنگ: نارنجی
شعار: *مهربان باش*
نماد : قلب
موسیقی: ویژه زیضا
توسعه اینترنت روشهای خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب میکند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن میبینند. ویژگیها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگتر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفتهای شخصی و جمعی خود هستیم.
امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغلههای روزانه بسیار گرانبهاتر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشردهتری داریم. دیگر صرف زمانهایی نسبتا طولانی در فعالیتهای نهچندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسانها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسانها، آنها را مجاب میکند که با تغییر در الگوهای قدیمی و ناکارآمد زندگی، هوشمندانهتر و امروزیتر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگیهای روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیتهای وقتگیر و در عین حال کم اهمیتتر مانند خرید کردن دارند.
فروشگاه اینترنتی ziza group به شما کمک خواهد کرد که برای بررسی و خرید اینترتی دسته کالاهای موجود در سریعترین حالت به نتیجه مطلوبی برسید.